»  Poradna  »  Poškozená zásilka

Poškozená zásilka

Nekompletní zásilka

Pokud obsah balíku nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží nebo v dodávce něco chybí), kontaktujte nás prosím na emailu info@spoke.cz nebo telefonicky. Uveďte číslo nákupního dokladu, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. Doporučujeme provést oznámení co nejdříve po obdržení zásilky, nejdéle však následující pracovní den. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Zboží je mechanicky poškozeno

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem SPOKE, případně poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. 

  • PPL
    Zjevnou vadu (poškození obalu, porušení pásky s logem SPOKE) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Pokud zjistíte, že je zásilka poškozena, neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@spoke.cz (uveďte číslo balíku, číslo faktury, kontakt). Zástupce přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Kopii zápisu o škodě, kterou od něho obdržíte do 24 hodin zašlete mailem na adresu obchodu a náš pracovník vyřizující škody Vás bude informovat o dalším postupu. Po uplynutí 3 dnů od převzetí zásilky již nelze reklamaci žádným způsobem uplatnit.
  • Česká Pošta
    Zjevnou vadu (poškození obalu, porušení pásky s logem SPOKE) je nutné ihned reklamovat u řidiče. Ve výjimečných případech je možná reklamace nejpozději následující pracovní den na pobočce České Pošty. K reklamaci je třeba kompletní balení zásilky, faktura ke zboží a OP. Pracovník Pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@spoke.cz (přiložte kopii zápisu a uplatnění od České Pošty, číslo faktury, co konkrétně není v pořádku a kontakt). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu.

Provozováno na Provozováno na systému NetShops
Cookies Cookies
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout zde.
Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.
Technické cookies
Zobrazit více
Reklamní cookies
Zobrazit více
Analytické cookies
Zobrazit více
Personalizované soubory cookie
Zobrazit více