Přihlášení

Zapomenuté heslo Nová registrace
0 MENU

Poškozená zásilka

Nekompletní zásilka

Pokud obsah balíku nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží nebo v dodávce něco chybí), kontaktujte nás prosím na emailu info@spoke.cz nebo telefonicky. Uveďte číslo nákupního dokladu, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. Doporučujeme provést oznámení co nejdříve po obdržení zásilky, nejdéle však následující pracovní den. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Zboží je mechanicky poškozeno

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem SPOKE, případně poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. 

Hodnocení obchodu

Ověřené hodnocení je pouze od zákazníků, kteří v našem obchodě skutečně nakoupili a hodnotí zboží na základě dotazníku spokojenosti, který obdrželi na e-mail zpravidla 10 dní od vytvoření objednávky.
Fuki
Doporučuji!!!
Martin
spolehlivý internetový obchod doporučuji
syky11
Vřele doporučuji.
MR
Mohu doporučit!
zuz
doporučuji
Provozováno na Provozováno na systému NetShops
Cookies Cookies
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout zde.
Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.
Technické cookies
Zobrazit více
Reklamní cookies
Zobrazit více
Analytické cookies
Zobrazit více
Personalizované soubory cookie
Zobrazit více