Přihlášení

Zapomenuté heslo Nová registrace
0 MENU
/Informace k nákupu /Služby

Věrnostní program

1. Věrnostní program

Pokud se zaregistrujete a dosáhnete obratu 20.000,- Kč, získáte na další nákupy spoustu výhod. Mezi ně patří hlavně nižší ceny (slevy až 10%), možnost výměny zakoupeného zboží do 30 dnů od zakoupení či přednostní vyřízení servisu.

 
2. Výměna zboží do 30 dnů od zakoupení

Pro zákazníky zařazené v našem věrnostním programu platí možnost výměny zboží s udáním důvodu do 30 dnů od zakoupení. Zboží musí být nepoužité, obsahovat původní obal (např. originální krabice u helmy), cedulky (pokud je zboží mělo). Tato služba se nevztahuje na jízdní kola a na produkty objednané na míru či jinak upravené na přání zákazníka!

3. Výběr dopravce

Nevyhovuje Vám rychlost České pošty? Bojíte se, že Vás kurýr nezastihne? Jste celý den v práci a potřebujete doručit balíček ve večerních hodinách? Zvolte si dopravce přesně podle svých požadavků. Zásilky posíláme dle výběru zákazníka Českou poštou (obchodním balíkem) nebo kurýrní službou s doručením 7-18 nebo 17-21h.

4. Dopravné a balné zdarma

Při objednávce nad 3.000,- Kč je dopravné do ČR zdarma. Balné je vždy zdarma!

5. Vlastní provozovna

Zboží, které je označeno "skladem" můžete vyzvednout nebo vyzkoušet přímo u nás. Po předchozím objednání je možná také montáž zakoupených komponentů.

6. Ocenění nákupního rádce Heureka.cz

 

 

Hodnocení obchodu

Ověřené hodnocení je pouze od zákazníků, kteří v našem obchodě skutečně nakoupili a hodnotí zboží na základě dotazníku spokojenosti, který obdrželi na e-mail zpravidla 10 dní od vytvoření objednávky.
Renata
Můžu doporučit
Ověřený zákazník
vše v pohodě, jako vždy
Ověřený zákazník
Toto není hodnocení obchodu, ale možná povede k zamyšlení, zda nezačít spolupracovat i se Zásilkovnou, protože Česká pošta byl opět standardně hrozný průser. Nechal jsem si poprvé poslat objednávku přes Balíkovnu, protože Zásilkovna nebyla na výběr. Sice druhý den od převzetí byl balík k vyzvednutí, ale "z provozních důvodů" na druhé straně města. Co to jako má být? Proč nemají jednu pobočku v celém městě, když tam stejně vozí všechno? Proč se Balíkovna tváří, že s Českou poštou nemá nic společného? Proč si hrají na Zásilkovnu, které ale nesahají ani po podrážku? A ještě mi napíšou: "Balík jsme z provozních důvodů na vámi zvolené výdejní místo nedoručili, i když má normálně otevřeno každý den od šesti do desíti. Místo toho si naplánujte cestu na hlavní poštu na náměstí s placeným parkovištěm, kde je pořád plno a budete tam čekat hodinu. Omlouváme se a těšíme se na viděnou, debile."
China
S obchodem jsem velmi spokojen, jen by bylo vhodné, srovnání cen s konkurencí. U některých produktů je cena oproti konkurenci vyšší v řádech sta korun. Při větší objednávce může být tento rozdíl velmi znatelný.
Ověřený zákazník
Jsem velmi spokojena s trikem co jsem objednala. Rychlé vyřízení i dodání.
Provozováno na Provozováno na systému NetShops
Cookies Cookies
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout zde.
Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.
Technické cookies
Zobrazit více
Reklamní cookies
Zobrazit více
Analytické cookies
Zobrazit více
Personalizované soubory cookie
Zobrazit více