»  Informace k nákupu  »  Časté dotazy (FAQ)

Časté dotazy (FAQ)

Nedošel mi potvrzovací e-mail, co teď? 

  • Každý e-mail s potvrzením objednávky se automaticky odesílá z adresy objednavky@spoke.cz. Pokud ho nemužete najít ve složce s doručenou poštou, je možné, že se zatoulal do spamu či nevyžádané pošty, a proto zkuste nahlédnout i tam.

 

Nepodařilo se mi uhradit objednávku, co s tím?

  • Nemusíte vytvářet další objednávky a pokoušet se o úhradu. Napište nám na info@spoke.cz a společně situaci obratem vyřešíme.

 

Můžu si zboží vyzvednout u vás na prodejně? Jak dlouho zůstane připravené k vyzvednutí?

  • Ano, v objednávce zvolte osobní odběr. Až bude zboží připravené, dostanete od nás informační e-mail a SMS. Zboží pro vás bude připraveno pět pracovních dní mezi 09:00-17:00. Pro prodloužení rezervace nás můžete kontaktovat na info@spoke.cz.

 

Jak uplatnit dárkový poukaz/voucher na vašem e-shopu?

  • Stačí v prvním kroku nákupního košíku zadat kód voucheru do pole "slevový kupón". Sleva bude následně odečtena od hodnoty vašeho nákupu.

 

Lze vrátit nevyhovující zboží?

  • Pokud vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, jednoduše ho můžete během 14 dnů poslat zpátky. Veškeré informace k vrácení zboží naleznete zde.

 

Jak můžu reklamovat zboží?

  • Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit! Informace k řešení reklamace najdete zde

 

Provozováno na Provozováno na systému NetShops