Časté dotazy (FAQ)
Lze vrátit nevyhovující zboží?
- Ano, vrácení zboží je možné uskutečnit do 14 kalendářních dnů od přijetí zásilky. Podrobnosti naleznete zde.
Jakým způsobem mám poslat zboží zpět?
- Zboží posílejte doporučeně (nikoliv na dobírku) a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zásilky poslané na dobírku budou odmítnuty!
Na jakou adresu mám poslat reklamované zboží?
- Zboží zašlete na adresu SPOKE, s.r.o., Americká 124, 33011 Třemošná u Plzně.
Co by měla obsahovat zásilka, kterou odesílám na reklamaci?
- Zásilka by měla obsahovat řádně vyplněný reklamační protokol (případně jiný dokument, kde bude uveden přesný popis závady), kopii dokladu o koupi a reklamované zboží.
Jak dlouho budu čekat na vyřízení reklamace?
- Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží.
Jak zjistím stav reklamace?
- Pro zjistění stavu reklamace pošlete email na adresu info@foxracing.cz. Nezapoměňte uvést Vaše jméno a číslo objednávky.
Mohu reklamované zboží vyzvednout osobně?
- Ano, zboží je možné po předchozí domluvě vyzvednout i na naší provozovně SPOKE, s.r.o., Americká 124, 33011 Třemošná u Plzně.